Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Antalya’da yaşanan sel ve fırtına felaketi sonrası bölgedeki vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletirken, devletin tüm imkanlarıyla sahada olduğunu vurguladı. Hasar tespit çalışmaları aralıksız sürüyor ve üretimin devamlılığı için tam destek sağlanıyor.
Antalya, geçtiğimiz günlerde etkisi altına giren sel, su baskını, fırtına ve hortum gibi doğal afetlerle sarsılırken, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı’dan yüreklere su serpen bir açıklama geldi. Bakan Yumaklı, sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı paylaşımla, bu zorlu günlerden geçen Antalyalı hemşehrilerimize “geçmiş olsun” dileklerini iletti.
Bakan Yumaklı, açıklamasında afetin yaralarını sarmak için devletin tüm kurumlarıyla seferber olduğunu vurguladı. “Afet sonrası bizlere ulaşan tüm ihbar ve taleplerin titizlikle değerlendirildiğini bilmenizi isteriz,” diyerek vatandaşlara güven verdi.
Bakan, ekiplerin sahadaki yoğun mesaisine de değindi. Tarım ve Orman İl Müdürlüğü bünyesindeki ekipler ile TARSİM eksperlerinin, yaşanan mağduriyetleri tespit etmek amacıyla hasar tespit çalışmalarına durmaksızın devam ettiğini belirtti. Bu çalışmaların, zararın boyutunu belirleyerek gerekli adımların atılması için kritik öneme sahip olduğunun altını çizdi.
Bakan Yumaklı, devletin sadece anlık yaraları sarmakla kalmayıp, geleceğe yönelik adımlar da attığını dile getirdi. “Devletimiz, yaşanan olumsuzlukların izlerini en kısa sürede silmek ve üretimin sekteye uğramadan devamını sağlamak için tüm imkânlarıyla sahadadır,” ifadeleriyle çiftçilere ve üreticilere destek mesajı gönderdi. Sözlerini, “Rabbim ülkemizi her türlü afetten korusun,” duasıyla tamamlayan Bakan Yumaklı, birlik ve beraberlik ruhunu bir kez daha pekiştirdi.
Hayatadair.com.tr, gündem, dünya, eğitim, ekonomi, magazin, sağlık, spor ve teknoloji alanlarında güncel ve tarafsız haberleri okuyucularıyla buluşturan kapsamlı bir haber platformudur.