Sındırgı’da 6,1 büyüklüğündeki depremler sonrası yapımına başlanan 1.180 bağımsız bölümün inşası tamamlanıyor. Yeni yuvalar çok yakında teslim edilecek.
Balıkesir’in Sındırgı ilçesinde yaşanan 6,1 büyüklüğündeki depremlerin ardından başlatılan afet konutları projesinde sona gelindi. 10 Ağustos ve 27 Ekim 2025 tarihlerindeki sarsıntılarda evleri yıkılan vatandaşlar için 1.180 bağımsız bölümün yapımı hızla tamamlanıyor.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı koordinasyonunda yürütülen çalışmalarda 385 köy evi, 736 afet konutu, 36 iş yeri ve 23 ahır inşa edildi. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, bölgedeki inşaatların büyük ölçüde tamamlandığını ve depremzedelerin kısa süre içerisinde yeni evlerine kavuşacağını açıkladı.
Sosyal medya üzerinden bölgedeki çalışmalara dair görüntüleri paylaşan Bakan Kurum, depremden 10 ay sonra vatandaşların yüzünü güldürmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirtti. Balıkesir Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Oğuzhan Kurt ise imalatların ana hatlarının bittiğini ve hak sahiplerini güvenli konutlarla buluşturmak için son aşamaya gelindiğini ifade etti.
Hayatadair.com.tr, gündem, dünya, eğitim, ekonomi, magazin, sağlık, spor ve teknoloji alanlarında güncel ve tarafsız haberleri okuyucularıyla buluşturan kapsamlı bir haber platformudur.