Manisa Sarıgöl’de badem ağaçlarının çiçek açmasıyla Dadağlı Mahallesi kartpostallık bir görünüme kavuştu. Vatandaşlar bu eşsiz manzarayı fotoğraflıyor.
Manisa’nın Sarıgöl ilçesine bağlı Dadağlı Mahallesi’nde, bodur badem bahçelerindeki ağaçların çiçek açmasıyla doğa beyaz örtüye büründü. Baharın müjdecisi badem çiçekleri, yeşeren otlar ve papatyalarla birleşerek görsel bir şölen oluşturdu.
Dadağlı Mahallesi’ndeki bodur badem bahçelerinde çiçek açan ağaçlar, ziyaretçilerini büyülüyor. Bölgeye gelenler, bu eşsiz manzara eşliğinde fotoğraf çekerek doğanın tadını çıkarıyor.
Mahalle sakini Halil Uygun, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü’nün yıllar önce bodur badem fidanlarını dağıttığını belirtti. Uygun, “Tüm badem ağaçları çiçek açtı. Toprak yeşerdi, papatyalar açtı. Ortaya çıkan manzara bizleri dinlendiriyor. Ailece gelip fotoğraflar çekiliyoruz” dedi.
Bodur badem ağaçları, az su ihtiyacı sayesinde kırsal alanlarda kolayca yetiştirilebiliyor. Üçüncü yılında ürün vermeye başlayan ağaçlar, yedi yaşında 20-50 kilogram arasında badem verebiliyor. Elle kırılabilen bodur bademler, piyasada da ilgi görüyor.
Hayatadair.com.tr, gündem, dünya, eğitim, ekonomi, magazin, sağlık, spor ve teknoloji alanlarında güncel ve tarafsız haberleri okuyucularıyla buluşturan kapsamlı bir haber platformudur.