Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda gençlere olan güveni vurguladı.
Emniyet Genel Müdürü Ali Fidan, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yıl dönümü nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı. Fidan, 19 Mayıs 1919 tarihinin Türk milletinin bağımsızlık mücadelesinde atılan ilk adım ve bir dönüm noktası olduğunu vurguladı.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün bu günü gençlere armağan etmesinin, Türkiye’nin geleceğine duyulan güvenin bir göstergesi olduğunu belirten Fidan, gençlerin vatanın emanetçisi olduğuna dikkat çekti. Emniyet Genel Müdürü, 19 Mayıs ruhunun Türkiye Yüzyılı idealinin temelini oluşturduğunu ifade etti.
Türk Polis Teşkilatı olarak gençlerin güvenli bir geleceğe ulaşması adına görevlerini kararlılıkla sürdürdüklerini belirten Ali Fidan, Cumhuriyetin kurucusu Atatürk ile birlikte tüm şehit ve gazileri saygı ve minnetle andığını dile getirdi.
Hayatadair.com.tr, gündem, dünya, eğitim, ekonomi, magazin, sağlık, spor ve teknoloji alanlarında güncel ve tarafsız haberleri okuyucularıyla buluşturan kapsamlı bir haber platformudur.